18 February, 2012

Tutup Akaun FB Sementara Waktu

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum.... First of all dua tiga hari ni saya rasa saya perlu tutup akaun FB saya buat semantara waktu....dengan limpahan msgs masuk setiap hari hampir 300 msgs masuk membuatkan saya sedikit stress untuk check semua msg tersebut....tambahan rata-rata msgs berkisarkan politik....dahlah kerja pun setiap hari mengadap berita politik, msgs masuk kat handset pun politik ..haha lama-lama sy boleh pengsan camni ....so tadi dah tutup akaun fb....mb sekali-sekala je sy buka fb pasni ... :)

2ndly dalam mingguni macam-macam masalah dapat diselesaikan...alhamdullilah .... saya percayai melalui muzakarah....banyak perkara akan dapat diselesaikan sekiranya kita sharing each other...sekurang-kurangnya bila ada masalah, you have to put it on d table, you can't hide it for long time...coz dalam hidup ini, ada masalah yg boleh kita settlekan sendiri dan ada masalah yang perlu diselesaikan bersama...insyaallah kalau kita berniat baik, Allah akan permudahkan segala urusan kita...amin Ya Rab...

Ok yang ketiga, bulan depan, kawan saya ajak pergi kursus kahwin...hi hi...mula-mula memang rasa tak mahu pergi, tp kawan serumah beria-ria ajak pergi...so saya cuba bagi peluang pada diri saya untuk bukakan sedikit ruang di hati ini untuk pergi kursus kahwin....kawan serumah kata, dulu pun dia tak berapa hendak sangat pergi kursus yang macamni, al-maklumlah semua tak ready lagi...ha ha so setelah dibasuh banyak kali oleh kawan serumah, saya cuba untuk beri peluang ini pd diri saya, hi2 mana tahu pasni terbuka pintu hati hendak membina masjid secepat mungkin....instead hari dua tiga hari ni, pun saya rasa macam hendak bina masjid...tapi tu lah...susah nak cakap pasal jodoh dan soalnya hati ... apa-apa doakan yg baik2 untuk semua orang..itu je yang saya selalu pesan pada diri saya....

oklah setakat ini sahaja....pasni nak sambung semula membaca pasal middle east country ... :) pagi tadi dah banyak membaca pasal kesihatan dan bayi...so petang ini saya membawa diri saya jauh dan ajak otak saya berfikir tentang middle east country....come on brain, u can think so far if you love reading sayang...haha selalu pujok diri macamtu saya ni..haishhh...oklah...tk care all...loveu all...

loves,
sha

No comments:

Post a Comment