23 March, 2013

Lemang, Outstation, JJD

Hai Assalamualaikum ... hihi agak lama juga tidak mengemaskini blog ni..agak sedikit sibuk dengan tugasan kerja dan bagai...

Bought lemang @ Genting Sempah
Hari ini aku outstation ke Kuantan...dalam perjalanan ke sana sempat singgah di Genting Sempah membeli lemang..ya i love lemang so much...kalau raya je selalu dapat lemang tapi hari ini sempat singgah di perhentian lemang dan apa lagi...hehe beli lemangla melepaskan kempunan...

Selain lemang, aku beli juga rendang ayam dan daging untuk makan sama-sama dengan kawan outstation bila sampai hotel nanti...keh3x :)

Petang ini hingga malam pula ada banyak tugasan kerja yang perlu dibuat...hari ini adalah JJD terakhir Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak sebelum memberi laluan kepada PRU13...Jadi aku expect akan banyak kerja start petangni sampai ke subuh esok untuk siapkan berita-berita terakhir JJD ni....haha tak tahulah malamni mata dapat bertahan ke tak malamni...juz hope semuanya berjalan lancar...

Aku rasa aku boleh coretkan ringkas saja kalini...aku perlu study banyak benda dan isu mudah yang kadang-kala aku sendiri terlepas pandang nak baca dalam 2jam sebelum petangni berpulun untuk kerja sampai ke subuh pagi esok....

Nantikan update seterusnya jika ada masa...haha ok tata :) ..

Salam Sayang@loves,
Sha

No comments:

Post a Comment