31 March, 2013

Kerja plus lemau :( mahu Umrah ...

Assalamualaikum...hari ni aku  rasa lemau sangat walaupun off day...

Pagi tadi baru sampai dari Balok, Kuantan, ada sedikit tugasan di sana...aku settle kan kerja habis dalam kul 11 pagi ni jugalah...penatnya...

Bilalah hendak PRU13 kan? 

Aku rasa badan dan otak penat yang amat fikir politik negara yang tak pernah habis...


Aku rasa dah tak sabar nak PRU13...nak cepat semuanya berlalu...rasanya rata-rata rakyat pun dah muak dengan politik tanah air...hendak semuanya cepat berlalu dan mengundi...

Aku nak dengar sangat PM bubar Parlimen...aku nak planning apa yang patut dah... especially pergi menunaikan Umrah... cepatlah PM umumkan tarikh...harap planning kali ini menjadi...tak sabar rasanya nak pergi ke kota suci Madinah...rinduku pada Mu Ya Rasulullah semakin menebal... :'( rinduunya ....

Walaupun kita hanya pernah jumpa sekali sahaja di dalam mimpi ketika Allah hadiahkanku bermimpi dengan Mu Ya Rasullulah pada hari kelahiranku yang ke 28 dulu...

" Tq Allah  for the best gift i ever received from you O Allah... :'( "

Masih aku ingat wajah Mu Ya Rasulullah yang penuh terpancar dengan cahaya...

Engkau berdiri di satu tiang di Kota Madinah berhampiran dengan sebuah masjid...aku dan kakakku dari jauh dapat melihat Mu Ya Rasulullah...kakakku paling happy, wajah kami penuh dengan kesyukuran kerana dapat berjumpa dengan Mu Ya Rasulullah...

Aku faham mimpi ini menyeru agar aku cepat menunaikan ibadah Umrah... Ya Allah, berikanlah kesempatan pada aku tahun ini untuk melawat Ya Rasulullah di Kota Suci Mekah, aku teringin sekali pergi ke makam-makam nabi yang ada di sana...permudahkanlah Ya Allah urusanku...amin...

Harap cepat sangat PRU13 berlalu...amin...

Loves,
Sha



No comments:

Post a Comment