10 December, 2012

Assalamualaikum....

Hi..dah lama rasanya tak log in blog ni...bz dgn kerja n belajar...aku rasa macam nak pengsan...pagini aku update blog ni dari old white coffee sg long....bukan nk citer sgt pasal old white coffeee ni...huhu tp nk citer pasal orang belakang meja aku yg sarapan pagi...cuba teka siapa dia?

Orangnya adalah salah seorang pemain badminton yg terkenal dulu, pernah mengharumkan negara dan tak lain x bukan, Rashid Sidek...haha ...aku tgk dia breakfast telur separuh masak...nampak sgtlah jaga pemakanan kan...hehe...

Aku pagi ni kene attend satu sidang media dari DAP di sini....dahlah kene cirit-birit pulok dah pagi ni dgn muntah teruk....sampai je pagi td kat sg long, aku gi cari dulu klinik...kene injection satu...aku menjerit masa kene injection..Dr Amerinjit Singh tanya y sharifah u shouted? ye lah mestilah aku menjerit....aku dah la jarang kene injection kat punggong plak tu....mestilah menjerit...then Dr Amerinjit gelak je tgk gelagat aku...nk pangsan dibuatnya....aku terpaksa amik injection sbb kul 10 pagi dah start pc...x kan aku nk ngulang je ke toilet muntah2 n cirit birit...sobs sob...penat juga muntah ni ....rasa dh mcm morning sickness... :(

Hmmmm aku masih menunggu sumber dtg nk bg pc...mana lah dia ni...hmm oklah stakat sini je lah aku menulis..nk siapsiaga utk pc plak...huhu...

loves,
sha

No comments:

Post a Comment