30 January, 2012

Sew In Love ..

Assalamualaikum ....

Hai ... permulaan pembukaan tahun 2012 bermula dengan hobi baru...
Saya mula suka menjahit..baru membeli mesin jahit dan sy sangat-sangat teruja untuk belajar menjahit...

Saya akan mengikuti kelas menjahit selama setahun dan saya sangat-sangat tidak sabar mengikuti kelas menjahit...

Di Jepun, budaya menjahit diterapkan kepada semua tidak kira laki mahu pun perempuan atau peringkat umur sama sekali pun...Budak-budak berusia seawal 10 tahun sudah diajar menjahit...hw sweet kan???? :)

Tapi di Malaysia ... umur macam saya 29 tahun ni pun masih tidak reti menjahit...keh3x...whatever...tp skang baru ada rasa nk belajar menjahit...setakat menjahit seluar koyak atau baju koyak sebelum ni retilah tapi nk jahit benda yg lebih sukar lagi agak tidak retilah seperti baju kurung, baju melayu, baju bebudak dan lain-lain macam langsir ke pencil case ke, comforter ke...waa byk nya nk jahit...x sabarkan bila dah reti nanti...

Harap-harap saya dapat menjahit dgn sempurnanya....insyaallah ... :)

loves,
sha

No comments:

Post a Comment