12 September, 2011

Thanks Card For Mak n Abah...


Assalamualaikum...

Jika balik kerja awal hari ni, saya ingat hendak pergi kedai stationary jap...hiks nak beli kertas saiz A4 bermacam warna yang keras skit...

Sudah 2 thn lebih tak buat kad untuk mak abah...dulu masa zaman belajar full time, saya rajin buat kad-kad ni ucapkan "terima kasih" pada mak abah kerana mendidik saya dengan penuh kasih sayang...

Selain itu juga, dalam kad selalunya saya sempat minta mak abah doakan kejayaan saya...alhamdullilah berkat doa mak abah yang berpanjangan, saya akhirnya dapat juga jadi best student di kolej dulu...dapat anugerah Menteri Besar Pahang dan juga dapat anugerah Yayasan Pahang...3 anugerah ini semuanya dengan izin Allah..alhamdullilah..syukur...

Terima kasih Ya Allah...
Terima kasih mak abah...
Terima kasih pensyarah2 yang sentiasa prihatin akan nasib anak2 didiknya..
Terima kasih semua kawan2 yang sentiasa membantu saya...terima kasih semua...

Cuma bila sudah kerja ini, saya berasa sedikit kekangan untuk menumpukan dan fokus 100 peratus untuk meneruskan belajar ni...dugaan sentiasa silih berganti...

Bagaimanapun masuk semester baru ini, saya berharap saya dapat score yg terbaik untuk semua subjects...hopefully dapat A semuanya...cuba melakukan yang terbaik untuk masa hadapan anak-anak dan suami..insyaallah...

amin..

No comments:

Post a Comment