12 September, 2011

Kekuatan itu hilang...


Assalamualaikum...

Alhamdullilah selesai pikul tanggungjawap sebagai hambaNya...tadi selepas isyak, saya masih lagi buat solat hajat...

Lately, saya banyak fikir kot sampai kadang-kala rasa kekuatan itu hilang dengan sendiri...

Bertanya kepadaNya..."Mengapakah kekuatan ini hilang Ya Allah?..."

Saya sedar kekuatan itu perlu dicari semula...tidak boleh hanya menunggu ia datang dengan sendiri...tapi kadang kala di persimpangan jalan itu, ada saja rasa putus asa...Saya sedang mencuba untuk mencari kekuatan itu...

Ya Allah bantulah hambaMu yg lemah ini...Ya Allah ya Tuhanku....imanku semakin merosot dari hari ke hari...setiap kali aku membelek Al-Masurat, aku cuba baca...pastiku akan menangis Ya Allah...

Aku dah tak kuat Ya Allah....banyak sudah aku lalai Ya Allah...ampuni aku Ya Allah..

Malam sunyi yang penuh doa ini...ku sebut namaMu Ya Allah...jadikanlah aku perempuan yang baik...perempuan yang solehah...dan isteri yang solehah insyaallah...

Aku bimbang berhadapan denganMu Ya Allah...

Ampuniku Ya Allah...ampuniku Ya Allah...show me to the true path...amin Ya Rab...

:'(

loves,
sha

No comments:

Post a Comment