15 June, 2011

Ya Allah.. :'(

Ya Allah...hatiku berdebar-debar td...
Sewaktu menunaikan solat zohor...
Tidak pernah ku merasa debaran ini...
Jantungku berdegup laju....ku rasakan seperti ajal mahu mendekatiku...
YA Allah ...aku takut....
Aku hanya hambaMu yang sering melakukan dosa...
Aku hambaMu yang lalai Ya Allah...
Aku takder apa-apa yang istimewa Ya Allah... :'(
Aku hanyalah aku...
Ampunkan aku Ya Allah seandainya beberapa hari ini aku banyak lalai...
Ampunkan aku Ya Allah...
Ampunkan aku....ampunkan aku...
Aku menulis warkah ini dengan hati yang bimbang Ya Allah...
Setiap hari yang ku lalui penuh dengan ujianMu..
Kadang-kadang aku tewas...
Aku akan menangis...menangis dan menangis...
Bila aku berjaya pun..aku akan menangis....
Aku resah tanpaMu Ya Allah...
Ampunilah aku Ya Allah...
Jauhkanlah aku daripada perkara yang melalaikan...
Sibukkanlah aku dengan urusanMu...
Agar aku mendekatiMu Ya Allah...
Agar aku sentiasa berasa selamat dengan peringatan-peringatanMu...
Agar...agar aku ada Kamu bila aku hendak mengadu masalahku...
Ya Allah...pegang hatiku kuat-kuat...:'(
Amin Ya Robbal Alamin... :'(

No comments:

Post a Comment