26 December, 2010

Masuk Semester Baru


Aku berkorbar2 nk masuk semester baru ni...aku harap semester kali ni lbh byk memberikan sinar cahaya baru pd idup aku...aku harap semester kali ni aku dpt byk lg subjek yg boleh score A...hopefully la..

Dalam sedar tak sedar..dah 2 semester berlau dan aku ada 3 thn lg nk habiskan blajar ni...kadang2 aku gv up di tgh jalan....gv up ni ada macam2 sbb...aku malas nk rungkaikannya lbh dalam..biarlah aku sj yg tahu sudah memadai kot..

tp camne pun thn dpn, aku harap 2011 ni takder idup aku macam hantu kak limah dah kot..haha aku harap thn2 yg mendatang sumenyer smooth n move...aku harap aku dpt lbh bergaul dgn org yg educated di sekeliling aku...jgn serabutkan aku dah dgn pangai kebudak2kan kawan2 yg pernah aku jumpe selama ni...aku rimas...

masalah aku sendiri pun x tersettle ni nk pk kan masalah org lain....aku macam kene jadi selfish skit dah kot..haha kene keringkan hati dan x mahu amik port dah mende bodoh2 ni...

mende2 camni kalau positif ok gak ... ni x yg aku dgr pasal si anu si labu dan si labi sumenye negatif ...nape nk kaitkan aku dgn idup org sedangkan aku x pernah kacau idup org? kenapa nk sebut pasal aku lg sedangkan aku x pernah buat jahat kat org2 ni? haha macam2 dunia ni...aku malas nk pk dah n hope org2 ni sume x kacau idup aku dah..sbb aku dh bagaia dgn idup aku yg skangni..

barakallah' insyaallah..

No comments:

Post a Comment